טלפונים לשעת חירום
לאחר שעות הפעילות, ניתן לעקוב אחר הוראות המרכזיה בטלפון 02-6228555 ולהשאיר הודעה מוקלטת.
קולקטיבים
לקוחותינו שרכבם מבוטח דרך קולקטיב בחברת הראל מתבקשים לפנות ישירות למוקד VIP של חברת הראל
בטלפון 03-9294000 החל מ 7:30 בבוקר ועד 17:00 בערב.
מבוטחי רכב בחברת הראל – ניתן לברר במוקד הראל בטלפון 03-9294000 מי ספק שירותי גרירה וחילוץ וכן ספק שירות לשמשות.
רכב: שירותי גרירה וחילוץ – (יש לפנות למוקד השירות המתאים עפ"י הנקוב בפוליסת הביטוח)
- שגריר – 8888*
- דרכים – 2008*
- בלו (פמי פרימיום) – 03-5688514 או 6560*
רכב: שירות לשמשות – (יש לפנות למוקד השירות המתאים עפ"י הנקוב בפוליסת הביטוח)
- א.א. גלס 02-6409999
- אוטו גלס 03-6507777
- אילן זגגות 6620* 03-6534444
דירה: נזקי מים – (יש לפנות למוקד השירות המתאים עפ"י הנקוב בפוליסת הביטוח)
מבוטחי הראל
- מילגם 5041*
- נץ 9746*
מבוטחי מנורה
- מוקד מנורה נזקי מים – 5704* (073-2088203)
- מילגם 9042* (072-27077799)
- נת"ב 073-3799332
- בלו 6337* (03-5688540)
מבוטחי הפניקס
- מוקד התביעות של הפניקס 5070*
מבוטחי מגדל
- מוקד נזקי מים 076-8865055
מבוטחי כלל
- מוקד תביעות 6564*
רשימת מוסכי הסדר:
לרשימת מוסכי ההסדר המלאה באתר הראל
לרשימת מוסכי ההסדר המלאה באתר כלל
לרשימת מוסכי ההסדר המלאה באתר מנורה
לרשימת מוסכי ההסדר המלאה באתר מגדל